.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تبريك استاندار به سه ورزشكار مازندراني

سید علی اکبر طاهایی ،استاندار مازندران طی پیامی به بهداد سلیمی کسب عنوان برترین وزنه بردار جهان ، محسن حاجی پور وبشیر باباجانزاده،
پهلوانان ارزنده کشتی فرنگی کشوررا به این قهرمانان تبریک گفت. متن تین پیام استاندار مازندرانی های پر آوازه جهان

جناب آقای بهداد سلیمی
پهلوان ارزنده و قهرمان وزنه برداری جهان
سلام علیکم
خدای متعال را شاکرم که تلاش، همت و عزم بالای شما جوان دلیر و شجاع این مرز و بوم، دگر بار موجب سرور و غرور ایرانیان در جای جای میهن عزیز و سراسر جهان شده است.کسب عنوان برترین وزنه بردار جهان در سال ۲۰۱۱ توسط جنابعالی ثابت کرد که جوانان ایران اسلامی با تلاش خود امکان فتح قله های رفیع را دارند.
رجاء واثق دارم که کسب این مقام ودیعه‌ای بود الهی که مسرت پیروزی های گذشته شما و دیگر افتخارآفرینی های ورزشکاران استان قهرمان پرور مازندران را دو چندان ساخت.
اینجانب ضمن ارج نهادن به مجاهدت در راه کسب این افتخار ماندگار ، امیدوارم به لطف حضرت حق و عنایت ویژه امام زمان (عج)، استمرار افتخارآفرینی های فرزندان شایسته این استان را در میادین بین المللی شاهد باشیم.سید علی اکبر طاهایی /استاندار مازندران

جناب آقای محسن حاجی پور
پهلوان ارزنده کشتی فرنگی کشور
سلام علیکم
موفقیتهای اخیر در ورزش کشتی و کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی ، نتیجه برنامه ریزی کلان فدراسیون و همت و تلاش کادر فنی و ورزشکارانی است که امروز یکدل و متحد در راه موفقیت و سربلندی مملکت گام برداشته اند.
این قهرمانی که برای دومین سال پیاپی و در رقابت با قهرمانان برجسته کشورهای مطرح در این رشته بدست آمد، بار دیگر ثابت کرد که جوانان دلاور جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها با اتکا به قدرت لایزال الهی قادر به کسب همه قله ها خواهند بود.
اینجانب ضمن تبریک این قهرمانی ارزنده و غرور آفرین، وظیفه خویش می‌دانم از تلاش تک تک قهرمانان بویژه جنابعالی تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان تداوم این پیروزی ها را برای جوانان عزیز میهن اسلامی و استان ولایتمدار مازندران مسئلت دارم. سید علی اکبر طاهایی / استاندار مازندران


جناب آقای بشیر باباجانزاده
پهلوان ارزنده کشتی فرنگی کشور
سلام علیکم
بی تردید ورزش کشور بویژه کشتی با تکیه بر جوانان بالنده خویش و هدایت ارزشمند مربیان جوان و با انگیزه قادر خواهد بود از هر فرصتی برای افتخار ایران اسلامی و خشنودی مردم استفاده نموده و قله های ارزشمند جهانی را یکی پس از دیگری فتح نماید.
موفقیتهای اخیر در ورزش کشتی و کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی ، نتیجه برنامه ریزی کلان فدراسیون و همت و تلاش کادر فنی و ورزشکارانی است که امروز یکدل و متحد در راه موفقیت و سربلندی مملکت گام برداشته اند.
اینجانب ضمن تبریک این قهرمانی ارزنده و غرور آفرین، وظیفه خویش می‌دانم از تلاش تک تک قهرمانان بویژه جنابعالی که با پیروزی خود در بازی نهایی مسابقات بلاروس سهم بسزایی در قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی داشته اند، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان تداوم این پیروزی ها را برای جوانان عزیز میهن اسلامی و استان ولایتمدار مازندران مسئلت دارم. سید علی اکبر طاهایی/استاندار مازندران /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.